poniedziałek, 12 listopada 2012

Pierogi z rybą - Zaproszenie do akcji

Czy lubicie pierogi ? Ja przepadam za nimi . Można poszaleć z różnymi farszami i naprawdę mało jest takich ,które nie pasują . Dzisiaj chciałabym podzielić się z rybnym farszem .  Równocześnie chciałabym zaprosić do akcji "Pierogowe Fantazje " która rozpocznie się na durszlaku.pl  15-go . 





Składniki 

  • 3 filety rybne ( obojętne jakie ja miałam mintaja)
  • 2 łyżki majonezu lub 1 czubata masła
  • sól,pieprz do smaku
  • 1 pęczek natki pietruszki
  •  1/2 litra bulionu

Ciasto 

  • 3 szklanki mąki 
  • ciepła woda w zależności ile potrzeba 
  • szczypta soli

Wykonanie

Krok 1 Do gotującego bulionu wrzucam umyte filety . Ugotowane filety przekładam do miski ,dodaje masło,sól ,pieprz, pokrojoną natkę ( 2 gałązki natki zostawiam) i dokładnie miksuję ( można przepuścić przez maszynkę do mięsa) . Jeśli masa rybna potrzebuje przypraw to doprawiam ją według smaku (ja lubię ostro )

Ciasto 

 Krok 2 Do przesianej mąki dodaje soli i stopniowo ciepłej wody.i mieszam . Gdy mąka w większej części jest już zbita to zaczynam wyrabiać ciasto . Następnie wałkuję je ,wykrawam krążki

Krok 3 Na każdy krążek kładę małą łyżeczką farsz i zlepiam .

Krok 4  Wrzucam do kipiącej osolonej wody i gotuję do chwili wypłynięcia

Podaję z roztopionym masłem i pokrojona natką pietruszki.

Życzę przyjemnej zabawy i licznych doświadczeń z pierożkami

Kod należy skopiować i wstawić na swoją stronę.
Pierogowe fantazje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz