piątek, 12 lutego 2016

Owsiana pizza

Aczkolwiek sądzę ze "owsiany placek" jest bardziej odpowiednia nazwą. Natomiast "pizza" ładniej brzmi.
Tak bardziej po zachodniemu a " placek" to takie pospolite. Zresztą czy nazwa jest ważna? moim zdaniem
to smak się liczy.



Składniki
- 1 szklanka płatków owsianych
- 1/4 szklanki kapusty pekińskiej
- 1 marchewka
- 7 siedem pieczarek
- 2 jajka
- 1/2 małej cebuli
- sól, pieprz do smaku


Wukonanie

- kapustę cebulę posiekać , marchewkę zetrzeć tarką o grubych oczkach, pieczarki pokroić drobno.

  przełożyć wszystkie składniki do miski.

- dodać płatki owsiane oraz jajka.

- wymieszać , doprawić sola i pieprzem

- przełożyć na patelnie , uformować placek o grubości ok 1 i 1/2 cm, smażyć na lekkim ogniu po 3 minuty z

   każdej strony

 Danie to równie dobrze smakuje na zimno jak również na ciepło. Z dodatkiem ostrych sosów ,jak sam
 również.



Ten placek smażę w chwili kiedy spieszę się , natomiast jeśli mam trochę czasu to go piekę jest równie smaczny.

-

Mobilna Owsianka Śniadaniowa

10 komentarzy:

  1. witam super blog a z tego przepisu już korzystałam jest super zapraszam na mojego bloga http://moje-wyroby.blog.pl/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsiana pizza? To dla mnie coś nowego, fajnie nadawała by się na obiad a nawet na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie:)) Podoba mi się Twój blog, będę częstym gościem :)) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Kurcze nie mialem okazji jeszcze tego zasmakowac, dość oryginalna pizza

    OdpowiedzUsuń
  4. A Ja miałem okazję, warto moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. wiele pomysłów postaram sie wykorzystać dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa propozycja pysznej pizzy:) Jak widać, wyobraźnia pozwala na tworzenie niesamowitych przepisów! Płatki owsiane to doskonałe baza, w połączeniu z jajkiem oraz warzywami. Świetna propozycja. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda interesująco <3 chętnie wypróbuję przepis

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny jest ten pomysł z owsiana pizzą.

    OdpowiedzUsuń