poniedziałek, 30 września 2013

Moja ulubiona kanapka

Moje ulubione kanapki to : rzeżucha . Zima czy lato u mnie na oknie rośnie sobie poletko rzeżuchy.





Składniki na 1 kanapkę 

  • 1 kromka chleba razowego
  • 3 plastry szynki domowej
  • 1 pomidor
  • łyżka rzeżuchy
  • masło do posmarowania

Wykonanie

Krok 1 Umyty pomidor pokroić w plasterki . Odkroić 3 plasterki szynki.

Krok 2 Kromkę chleba posmarować masłem ,  rozłożyć  trochę rzeżuchy na to zwinięte z dzwonki  plasterki szynki.  Do każdego  dzwonka włożyć pomidora i kilka gałązek rzeżuchy .

        Ogórek nie musi być . Do dekoracji wygląda dobrze.




4 komentarze:

  1. oj kanapka jak marzenie :)
    wiem, że nikt nie przepada za zostawianiem linków do siebie, ale w innym wypadku ciężko byłoby się nam wszystkim znależć:)
    U mnie jest mix kuchni,moody, kosmetyków itp. jeśli masz ochote sprawdzić to zapraszam :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)) Dobry pomysł żeby wszystko było w jednym blogu. Lubie przeglądać blogi kulinarne i modowe . U Ciebie mam to razem . Świetnie. :-)) Pozdrawiam

      Usuń
  2. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń