niedziela, 9 grudnia 2012

Naleśnikowo-kiełbasiana przekąska

Co tu dużo mówić ,naleśniki tak jak ciasto francuskie do wszystkiego pasują. Dzisiaj w myśl że nie należy wyrzucać  żywności która nie została zjedzona ,zrobiłam błyskawiczną przekąskę .
Wyszła całkiem nie zła.Kiełbasa zawinięta w naleśnik ,banalne ,za razem proste i smaczne.
Wykorzystałam naleśniki które zostały z wczorajszej kolacji .



Skladniki 

ciasto naleśnikowe 
1 szklanka mąki
1 jajko
1 szklanka mleka
1/2 szklanki  wody.
szczypta soli

Nadzienie
kawałek kiełbasy 
2-3 cienkie plasterki zera żółtego

Wykonanie

Składniki przeznaczone na ciasto wymieszać tak aby nie było grudek ,najlepiej mikserem.
Następnie smażyć naleśniki.
( Jak mówiłam ja wykorzystałam nie zjedzone )



Kawałek kiełbasy położyć na naleśnik i zawinąć go












Na drugi położyć kilka plasterków sera 


na serze położyć zawinięty rulon z kiełbasą











I ponownie zwinąć nastepny naleśnik












Tak przygotowany zwój obsmażyć z każdej strony . gotowe . Prawda że szybko ? Wystarczy trochę keczupu lub sałatki ,lub jedno i drugie ,przekąska gotowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz