środa, 3 października 2012

Filet faszerowany pieczarkami i papryką

Kupiłam mnóstwo  pieczarek i teraz wymyślam co z nich mam zrobić . Gdybym jadła marynaty to nie miałabym problemu . Moja spiżarnia powiększyłaby się o kilka słoiczków marynowanych pieczarek . niestety mija wątroba jakiś czas temu zbuntowała się i powiedziała wielkie NIE marynatom . Jestem z tego powodu strasznie nie szczęśliwa ponieważ uwielbiałam je . Wracając do dnia dzisiejszego i pieczarek postanowiłam na obiad zrobić filet drobiowy na faszerować pastą pieczarkowa i pieczona papryka .



Składniki

2 filety drobiowe
15 pieczarek średnich
2 duże cebule
2 papryki czerwone
1 łyżka tartej bułki
sól, pieprz do smaku

Wykonanie

Filet powiększyć , czyli przekroić go wzdłuż na pół ale nie całkiem przecinając , rozłożyć ( tak jak książkę) lekko rozbić , posolić i popieprzyć , odstawić w chłodne miejsce.
Paprykę rozkroić oczyścić z nasion ,umyć i położyć do rozgrzanego piekarnika .pieczarki i cebulę pokroić i podsmażyć do miękkości , następnie zmiksować je na pastę , doprawić solą i pieprzem ,dodać bułkę tartą, dokladnie wymieszać.Jesli papryka upiekła się , nalezy ją wyjąć obrać ze skórki ( nie koniecznie) pokroić w paski ,dodać do masy pieczarkowej i jeszcze raz wymieszać . Farsz wyłozyć na filet  równo go rozprowadzić i zwinąć w rulon. Folię aluminiową posmarować oliwą ,przełożyć zwinięty filet , zawinąć go ściśle i włożyć do piekarnika na 25 minut , temperatura 200 stopni.
Wystarczy dodać jakąś surówkę i danie obiadowe lekkie gotowe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz