niedziela, 26 sierpnia 2012

Nadziewana papryka na zimno

W ty daniu to papryka spełnia dwie role , talerza i warzywa.  Wpadłam na to przy kolejnej wizycie moich wnuczek. Jak zwykle wpadły do mnie - daj coś dobrego ,daj coś dobrego....- Mam twarożek z pomidorkiem,ogórkiem i papryką. usłyszałam takie długie ŁEEEEEEEEE !Już wiedziałam że twarożek nie przejdzie . No dobrze mam jeszcze coś dużego zielonego z białym smacznym i kolorową niespodzianką .Było tylko daj,daj,......! Dostały to .




Składniki



  • 1 twarożek (kostka)
  • 100 g śmietany lub jogurtu gęstego
  • 1 pomidor
  • 1/2 ogórka
  • 2 i 1/2 papryki
  • sól,pieprz do smaku

 Wykonanie

Umyte warzywa ,( pomidor,ogórek i 1/2 papryki ) kroję w drobną kostkę . Śmietanę wlewam do twarożku i miksuję , doprawiam solą i pieprzem . Dodaję pokrojone warzywa i dokładnie mieszam. Jeszcze raz próbuję i doprawiam jeśli jest taka konieczność. Pozostałe papryki od środka soję odrobinę i przekładam do nich twarożek . SMACZNEGO





Przydałoby się trochę szczypiorku ,niestety wyszedł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz